Müügitingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad restatrade.ee veebipoest ostja ja ettevõtja Restatrade OÜ (edaspidi Restatrade) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Restatrade veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. Restatrade jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel restatrade.ee
1.4. Veebipoes olevate toodete kirjelduses võib esineda tahtmatuid vigu.
1.5. Restatrade´l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel: – kaup on laost otsa saanud; – kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu; – kui ostja ei vasta restatrade.ee poolt kehtestatud tingimustele. Kui Restatrade´l ei ole võimalik tellimust täita, võtab Restatrade ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

Hinnad

2.1. Kõikidele restatrade.ee veebipoes toodud hindadele lisandub käibemaks 22%.
2.2. Ostudele alla 100€ lisandub kulleriteenuse maksumus.
2.3. Tasuta transport ostudele alates 100€.

Tellimuse vormistamine

3.1. Lisage soovitud kaup ostukorvi.
3.2. Ostukorvi sisu nägemiseks valige veebilehe paremalt ülevalt nurgast „Ostukorv”.
3.3. Suuremahulised, lavale pakitavad kogused ja tooted saadetakse tellijale kohale transpordifirmaga, maksumus 49,90€ kõikjal Eestis.
3.4. Andmete sisestamise järel valige teile sobiv makseviis. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: – Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay – Visa/Mastercard kaardimaksed NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.5. Tellimuse kinnitamiseks tehke linnuke valiku „jah, olen nõus tingimustega” ette ja seejärel valige „Edasi”.
3.6. Veebipoes restatrade.ee sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00-17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kl 15.00, siis vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

Müügilepingu jõustumine

4.1.  Kauba müügilepinguga kohustub Restatrade andma ostjale üle olemasoleva, valmistatava või Restatrade poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku ostjale, ostja aga kohustub Restatrade´le  tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
4.2. Müügileping jõustub pärast ostja tehtud makse laekumist Restatrade pangakontole.

Kohaletoimetamine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist toimetab kuller kauba Teieni tellimusel märgitud aadressil.
5.2. Tarneaeg 5 tööpäeva.
5.3. Tarnime Eesti piires.
5.4. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmetele sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

Tagastamisõigus

6.1. Võimalikud pretensioonid tuleb esitada vahetult pärast saadetise kättesaamist toodete müüjale. Taganemise õigus kehtib ainult eratarbijatele, juriidilistele isikutele seda ei kohaldata.
6.2. Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks.
6.3. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Kui tegemist on kampaaniatootega, mille ostuga kaasnes kingitus või mingi muu toode, tuleb tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).
6.4.  Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vabas vormis) ning saata see e-posti aadressile info@restatrade.ee hiljemalt 3 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.5.  Kui tagastatakse valesti tellitud tooteid, vähendame hüvitisarve lõppsummast käsitluskuludena 20% tagastatud toodete väärtusest.
6.6.  Kauba tagastamise saatmiskulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale toode).
6.7. Tagastame raha 7 päeva jooksul (s.h. algse tarnekulu).
6.8. Tagastuse transport ja aeg lepitakse kokku juhtumispõhiselt.
6.9. Restatrade ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Vääramatu jõud

7.1.  Restatrade ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Restatrade ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

8.1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. Restatrade´l on õigus kasutada ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale.
8.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.4. Restatrade on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Pretensioonide esitamise kord

9.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
9.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Restatrade probleemist e-posti aadressil info@restatrade.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist. Restatrade.ee ei vastuta: – Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest. – Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel. – Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
9.3. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Restatrade ja ostja omavahel kokku.
9.4. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.5. Ostjal on õigus nõuda Restatrade´lt ostuhinna alandamist või kauba eest raha tagasi nõuda, kui Restatrade´l ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

10.1. Kui Restatrade on keeldunud ostja kaebust lahendamast või ostja ei ole nõus Restatrade pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.